Workshop: Investments, Energy and Green Economy

Venerdì 26 e sabato 27 aprile 2019 a partire dalle ore 9 in Sala Biblioteca in Via S. Faustino 74/b a  Brescia si terrà il Workshop "Investments, Energy and Green Economy"

Il Workshop è dedicato alla presentazione dei recenti contributi della ricerca scientifica sul tema degli investimenti in ambito ambientale, energetico e della green economy. Particolare rilevanza verrà riservata ai modelli decisionali.

La rivista scientifica "Journal of Dynamic Economics and Control" ha previsto l'edizione di un numero speciale dedicato ai contributi di questo workshop.

Nella locandina tutte le informazioni >>

Il programma completo >>

On Friday 26th and Saturday 27th April 2019, starting at 9 am in Sala Biblioteca (Via S. Faustino 74/b at the University of Brescia, Department of Economics and Management), will be held the Workshop titled "Investments, Energy and Green Economy".

The Workshop is dedicated to the presentation of recent scientific research about environmental, energy and green investments in economics. Particular relevance will be given to decision models.

A selection of the conference papers will be considered for publication in a special issue of the "Journal of Economic Dynamics and Control"

Martedì, 23 Aprile, 2019